Coco Pinky /RC/
Entry About Stuff Diary Link Album Site


Hargailah.
UPDATE : new skin ! please don't remove credit if i know you do, you would be ashamed.serius.



06 March 2013



Hey, assalamualaikum : ) Here i've something for you.

"Belajarlah mencintai orang yang hari ini masih milikmu sebelum dia pergi dari hidupmu. Hari ini mungkin dia masih mencintaimu, tapi mungkin besok takkan ada lagi cinta untukmu dan mungkin besok kamu yang akan lebih mencintai dia ketika dia telah pergi. Jadi, janan pernah sia-siakan cinta yang sekarang ini mengisi hatimu. =)" 

Peganglah kata-kata ni. Mungkin sekarang kita tak kena. Tapi mungkin akan datang? Hargailah yang masih ada. Okay, bytheway aku tahu aku ni takdalah nak tunjuk terror ke apa dalam bab-bab cinta ni. Aku just ikut berdasarkan pengalaman aku. Huhu. Kalau korang nak tahu aku ni dulu pendendam. Tapi sekarang ni Alhamdulillah lah lepas jumpa AN aku jadi new person. Hewhew. Aku sayang sama dia bahh : ) Umur dah meningkat ni tak boleh nak bermain-main dengan perasaan orang dah. Hahaha. Aku kena jadi matang. Aku kena fikir pasal masa depan. Bukan duit dan rupa yang aku nak, tapi hati. Take note my friends : ) That's all fer today. See yah :* Assalamualaikum. 



Post a Comment











Older Post | Newer Post





background



Little note

You've visited to http://sayapinksayaputih.blogspot.com Do tag before live my blog. Please don't COPY anything without my permission! if you want anything just ASK. thanks for visiting here ! ^_^

Blod Underline strike



It's me

HELLO WORLD my name is shorty Effa. I'm from tuttt*. my age is under 20. i love panda much ! and proud to be myself. part time kindergarten teacher .



My Teddy



say hello here





back to past