Coco Pinky /RC/
Entry About Stuff Diary Link Album Site


My first year Anniversary.
UPDATE : new skin ! please don't remove credit if i know you do, you would be ashamed.serius.



25 February 2013




Hey! Assalamualaikum. Nak story about my first anniversary 24/02/2013 semalam. Sedih sangat. Wish memang wish, lepastu dia busy. Hmm. Tak spent time pun. Message pun tak reply. Lepas dia pergi autoshow tu. Message aku pun tak perasan. Hmm. Aku pun busy jugak. Pergi tempat bising jugak, tapi bila dia call or message. Aku akan ALERT. Aku takut dia marah. Hmm. It's okaylah. Small matter. Maybe next year dia akan okay : ) Lagi satu, aku sayang dia sangat. Sayang sangat-sangat. Hahaha. Mungkin kelakar bila aku cakap macam ni. Tapi aku serious okay. Okay, dah lewat sangat ni. Night you alls. Assalamualaikum.

Me and you. #MuchLove <3

Dia text saya.



Post a Comment











Older Post | Newer Post





background



Little note

You've visited to http://sayapinksayaputih.blogspot.com Do tag before live my blog. Please don't COPY anything without my permission! if you want anything just ASK. thanks for visiting here ! ^_^

Blod Underline strike



It's me

HELLO WORLD my name is shorty Effa. I'm from tuttt*. my age is under 20. i love panda much ! and proud to be myself. part time kindergarten teacher .



My Teddy



say hello here





back to past